מקף – כתב עת חדש לספרות

התחלתי לכתוב בלוג ב"רשימות" לפני כארבע וחצי שנים, ואלמלא עשיתי זאת ספק גדול  אם הייתי מעלה היום את הפוסט הזה, שבו אני מספרת על כתב עת ספרותי חדש העומד לראות אור, שאני עורכת יחד עם יואב איתמר.

שמו מקף, ועוד פרטים עליו ועל הגיליון הראשון אפשר לקרוא כאן

http://www.mysay.co.il/articles/ShowArticle.aspx?articlePI=aaazrk

זאת ההזמנה להשקה הקרובה

בנוסף יומיים לפני כן, ביום א' ב-20.5 בשעה 20:30 אשתתף גם בערב שירה בתיאטרון שארגנו שירה כהן ומילי המשתתפים גם בערב ההשקה.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שוֹעִי  On מאי 18, 2012 at 8:12 am

    חני יקרה,
    בהצלחה רבה (אני מקווה להגיע להשקות בתל אביב)
    חייב לומר שהרעיון הדיאלוגי (השיחתי) העומד בבסיס כתב העת
    מאוד מוצא חן בעיניי.

    • hanist  On מאי 18, 2012 at 11:33 am

      שועי יקר, תודה רבה. גם אני מקווה שתגיע, וכן. הדיאלוג הוא מטרה מרכזית, ולכן ייחדנו לו את נושא הגיליון הראשון – דיאלוג של יוצרים עם יוצרים, ולשמחתנו גם אתה בו איתנו.

  • נועם לסטר  On מאי 18, 2012 at 8:37 am

    בהצלחה!

    • hanist  On מאי 18, 2012 at 11:43 am

      תודה רבה, נועם. בטח עוד נשוחח בעניין כתב העת בהמשך הדרך.

  • מרית בן ישראל  On מאי 18, 2012 at 8:42 am

    בתור מי שיש לה פטיש לסימני דפוס, אוהבת מאד את שם כתב העת.
    ובכלל – יפה המקף לדיאלוג (וגם קראתי בקישור שהיה הריון של פילה ומצחיק שהפיל הוליד מקף). מזל טוב ודרך צלחה.

  • hanist  On מאי 18, 2012 at 11:20 am

    תודה רבה שועי. אנחנו אכן מתכננים להגיע באיזשהו שלב לתל אביב ונשמח מאוד שתיקח חלק.
    וכן. הדיאלוג – השיח הוא העניין המרכזי, ולכן זה גם נושאו המובהק של הגיליון הראשון.

  • hanist  On מאי 18, 2012 at 11:48 am

    תודה רבה, מרית. הרבה שמות נפלו בדרך, ואני שמחה שמוצא חן בעינייך וכמובן גם הקשר לדיאלוג, אבל אני מודה ומתוודה שעל זה שהפיל הוליד מקף לא חשבתי קודם 🙂

  • Rachel Komlosh Frohman  On מאי 19, 2012 at 6:50 am

    בהצלחה-כתב עת בסימן דיאלוג=מקף הוא בשורה משמחת באוירת השיסוע הקיימת כיום סביבנו-זוהי בעיני ממש בשורה שישנם אמנים שמבקשים לחבר באמת ולא לפלג ולפצל-.משוכנעת שכתב עת כזה חסר בנוף האמנותי-ספרותי.תודה

  • hanist  On מאי 19, 2012 at 12:36 pm

    תודה רבה, רחל, על הפרגון . כן, גם אני מרגישה סוג של שחייה כנגד הזרם, אבל בדיוק קראתי בהקשר הזה, שאם אדם מרגיש שהוא שוחה כנגד הזרם, סימן שהוא חי 🙂

  • פאני רוטנברג  On יוני 18, 2012 at 12:00 pm

    המון בהצלחה לך לכל כתב מגיע הרגע של פריצה אל האור הענק
    גם אני כותבת וחולמת שיום אחד שירי אהבה שלי ירוא אור יום מתוך קופסת המחשב שלי .
    לך דרך עם המון אור המקרים כלפי הקוראים הצלחה.
    תודה.

  • חני שטרנברג  On יוני 18, 2012 at 7:51 pm

    תודה רבה פאני. מאחלת גם לך לצאת לאור והרבה שמחה הצלחה 🙂

להשאיר תגובה

