"מחכים לגלעד בכיכר" – אירוע סליחות בתל אביב למען גלעד שליט

 

 

 

          אירוע סליחות בתל אביב המוקדש לתפילה לחזרתו של גלעד שליט הביתה


האירוע יכלול כתיבתה של סליחה ענקית ברחבת הכיכר, נקריא תפילה שנכתבה במיוחד עבור גלעד ונמשיך בשירה עברית

התכנסות 19:15-19:30 האירוע ימשך כשעה וחצי

האירוע בהנחיית גיא מרוז ואורלי וילנאי פדרבוש

אומנים משתתפים: סי היימן, דניאל סלומון, שלמה גרוניך, עדי כהן ולינור שטיינברג, מגן דהרי

כמו כן, יישאו דברים: נציג הצופים, נציג בני עקיבא, נציג הסטודנטים, ונציגת 'מחכים לגלעד'.

שלמה גולדווסר וככל הנראה, נועם שליט.

 

האירוע באישור העירייה והמשטרה ובתמיכתה ובנוכחותה של המשפחה

בואו בהמוניכם – הכי חשוב!


 

 

 

גלעד שליט, בן 22, לוחם שריון, יליד נהרייה, גדל והתחנך במצפה הילה שבגליל המערבי.

גלעד בן לאביבה ולנועם ואח ליואל ולהדס.

מוחזק ברצועת עזה על ידי ארגון החמאס מאז – 25/06/2006 (כ"ט בסיוון, תשס"ו)

 

 

 

 

                                           

 
 
 
 
 
!להתראות
 
 
 
 
 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עידן  On אוקטובר 4, 2008 at 6:10 pm

    מי בדיוק צריך לבקש סליחה? הציבור או המנהיגים? למה אזרחים מבקשים סליחה על פשעי המחדל של אולמרט וחבר מרעיו?

    ומה זה בכלל "ערכי המדינה" שמוזכרים במודעה? אדם הגון צריך לנער את עצמו ממדינה שמתיימרת לקבוע ערכים. שהמדינה תחזיר את גלעד שליט ותשאיר את הערכים ליצורים חיים, בעלי מוסר.

  • רונית  On אוקטובר 4, 2008 at 10:47 pm

    שמי שהצביע אולמרט אמור לבקש סליחה מגלעד שליט?
    גם לי לא ברור העניין הזה, רק נראה לי שיש המון אנשים בארץ ובתל אביב בפרט שצריכים לצקת קצת יותר תוכן ליום כיפור, כלומר יותר מחינגות אוכל ומרתון סרטים ביתי.
    קצת פתטי בעיני.

  • חני  On אוקטובר 4, 2008 at 10:48 pm

    לגבי כמה מהשאלות שהעלית כאן, ועדיין נראה לי חשוב להעביר את המסר העיקרי: שגלעד שליט יוחזר.
    וגם נראה לי שיש צורך להפעיל לחץ בעניין הזה על הממשלה.

  • אסתי  On אוקטובר 5, 2008 at 6:34 am

    אבל גם לי נראה שיש כאן נסיון למצוא איזה טריגר כדי לתלות עליו את המחאה, אז יש יום כיפור – בואו נבקש סליחה
    ממי? למה?
    זה ממש לא חשוב, העיקר שיש סיבה למסיבה.

    וכל זה כמובן לא קשור לעובדה שמדינת ישראל צריכה להחזיר את גלעד הביתה ובמיידית ונשבר הזין מתירוצי מחירים וירידת ערך הנפט, שיחשבו שזו השקעת נדל"ן החלאות ששמנו בראשנו.

  • חני  On אוקטובר 5, 2008 at 9:45 am

    שיש כאן ניסיון קצת מאולץ ליצור קשר עם יום כיפור, וכמו שגם רונית אמרה "לצקת תוכן", אבל במקרה הזה, בעיניי, המטרה יותר חשובה מהאמצעים. חשוב לקיים עצרת רבת משתתפים למען החזרתו של גלעד, ולא זכור לי שהתקיימה עצרת כזאת.

  • טלי  On אוקטובר 5, 2008 at 11:42 am

    כי גם לי צרמו כמה עניינים בניסוח הזה ומצד שני אני לגמרי בעד שחרורו המיידי של גלעד שליט ולגמרי נגעלת מהניצול הציני שהממשלה מנצלת אותו, ואז קראתי את התגובות וראיתי שאני לא לבד..

    חני, היתה עצרת ענקית לשחרור גלעד שליט, נדמה לי שאחרי המלחמה, זו היתה עצרת שקראה גם לשחרור גולדווסר ורגב ולכבודה נכתב השיר של רמי קליינשטיין שהושמע מדי יום אצל יעל דן בגל"צ, עד שהוחזרו הגופות.

    הכוונות טהורות וטובות, אבל הסיסמאות שגויות. צריך לדבר על שחרור גלעד שליט תמורת שחרור אסירים פלסטינים- זה המחיר, כולם יודעים, ושם יושב הויכוח האמיתי.
    לקרוא לשחרורו בלי שום דבר קונקרטי זו בריחה מהדיון האמיתי (ומובן שאת לא מארגנת את האירוע ושזו לא ביקורת כלפייך).

  • חני  On אוקטובר 5, 2008 at 11:59 am

    נודע לי מהבן הצעיר שלי. את העצרת הקודמת אני זוכרת, אבל היא לא היתה רק למען גלעד שליט. עכשיו, כשרק הוא נשאר בשבי יש מקום לערוך עצרת רק למענו, בעיקר כשהזמן מתארך.
    מודה: גם לי הסיסמאות לא ברורות, ונראה לי שאת צודקת, והן מתעלמות מהויכוח ומהמחיר. המארגנים, כנראה, לא מעוניינים להתווכח, אלא רק להביע את הרצון שיחזור. נראה לי שגם להבעת רצון כזה יש חשיבות.

  • טלי  On אוקטובר 5, 2008 at 2:00 pm

    הרי אין אף אדם בישראל, או בשום מקום אחר, שלא תומך בשחרורו של גלעד שליט.

    השאלה היא מה המחיר, והפגנה שלא זועקת בקול גדול ששוה לשלם את המחיר בעצם לא עושה כלום ולא מפעילה לחץ על הממשלה.

    ושוב, למרות הכוונות שהן לא רק טובות אלא טהורות ומצוינות.

  • OR  On אוקטובר 5, 2008 at 2:32 pm

    צריך לבקש סליחה מהוריו של גלעד שליט ומגלעד שליט בפירוש כן. הסליחה נובעת מעובדה אחת –
    אולמרט דאג לחוסר עניין ציבורי בו והרבה קולות הושמעו ובעיקר לא נשמעו בנוגע לנושא הזה, הציבור קיבל את דברי אולמרט וטען לא להחזיר רוצחים עם דם על הידיים תמורת חייל אחד, כי מחר זה גם יקרה "גם לנו"
    אז די להצטדקויות ולכל החגיגות עכשיו.

    חד משמעית צריך לבקש סליחה ולפעול לחזרתו גם במחיר שחרור של כל המחבלים שיושבים בבתי הכלא בישראל.

  • חני  On אוקטובר 5, 2008 at 8:10 pm

    זה שלא מדברים על האירוע הזה בכלי התקשורת. או שמדברים ורק אני לא רואה ולא שומעת…

להשאיר תגובה

