שיחה עם חברה

 

                     

                                אמרתְ שהכל תלוי באישה,

                                ואני אומרת שהאישה הזאת,

                                שהכל תלוי בה,

                                התעייפה.

 

                               אין לה יותר כוח לשתות

                               את מי המריבה המרים האלה.

                               פתאום מתחשק לה לימונדה,

                               השתגעה!

 

 

   

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • דפנה לוי  On אוגוסט 27, 2008 at 10:43 am

    נ ה ד ר !!! זה כאילו שירבטת תמונת מצב בשתי משיכות עיפרון ויצא תמונת שמן משובחת. מקווה שהבנת את כוונתי, אני ממש אוהבת את התיאורים הקצרים, תמציתיים, והכל כך מדוייקים האלה שאת נותנת למצבים. זה נראה כאילו יצא לך מהשרוול ככה בקלות, אבל אני מניחה שצירי הלידה היו ממושכים וחדים.

  • חני  On אוגוסט 27, 2008 at 1:49 pm

    מבינה את הכוונה. את השירים אני כותבת בקלות יחסית (לפרוזה), וחוזרת אליהם כעבור זמן כדי לראות אם הם עדיין "מדברים". יש שירים שזקוקים ל"מקצה שיפורים", ויש שירים שנולדים שלמים. למיטב זכרוני השיר הזה נולד שלם. צירי הלידה,
    לפי הבנתי, אלה התחושות שמולידות את השירים, והן, בהחלט, לא תמיד נעימות, לפעמים קשות, אבל בתהליך הכתיבה אני פחות מרגישה את הקושי, יותר את השחרור. דווקא תהליך החשיפה, הפרסום, יותר קשה לי.

  • אורית  On אוגוסט 28, 2008 at 8:26 am

    גם לי מתחשק. מצטרפת לדפנה. תודה על השיר ולחיים!

  • חני  On אוגוסט 28, 2008 at 9:59 am

    🙂

כתיבת תגובה

