בת חורין

 

הפוסט היפה הזה של תומר נתן לי השראה לשיר הבא שנכתב הבוקר.

 

קונה מתנות לחג
לילדיי, לאישי.
אולי אקנה מתנה גם לעצמי,
ואבשל את סעודת החג.
כבר ערכתי קניות.
אמנם שכחתי אתמול את הבשר
בבגאז' של האוטו,
אבל כשהוצאתי אותו
ארע נס
והוא היה עדיין קר.

גדולה –
כבר חמישים ושתיים שנה
על פני האדמה,
וזאת הפעם הראשונה שבה
אני עושה סדר בביתי שלי.
הזמנתי את אחותי,
ועכשיו אני מתרגלת
בתנועות רחבות
זריעה –

יד ימין
נכנסת אל השק
והאגרוף נסגר, נקמץ.
אז הזרוע עולה גבוה
ונפתחת,
חזקה, נטוייה,
וגם האגרוף נפתח –

לשנה הבאה
בגינתנו שתפרח.

 

                                                            חג שמח!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • תומר  On אפריל 18, 2008 at 4:07 pm

    תודה רבה וחג שמח!

  • ענת פרי  On אפריל 18, 2008 at 4:20 pm

    אני אוהבת אותך, חני

    ושיהיה לך חג שמח

  • חני  On אפריל 18, 2008 at 9:22 pm

    וענת, גם אני אותך.

  • טלי  On אפריל 19, 2008 at 1:58 pm

    ולהיות חופשיה חשוב תמיד- לא רק בחג החירות…

    אהבתי את התנועה של הזרוע ואת החופש שהוא ההיפך מיד חזקה וזרוע נטויה אבל הרבה יותר נכון…

  • גלית חתן  On אפריל 19, 2008 at 4:24 pm

    ומצטרפת לאיחולים שלך לעצמך

  • חני  On אפריל 19, 2008 at 5:29 pm

    טלי, שמחה שכיוונת לדעתי- בדיוק על זה חשבתי כשהשתמשתי בביטויים האלה- להשתמש בהם באופן אחר
    וגלית, באיחולים שלי התכוונתי גם לגינתנו הקולקטיבית, ובהזדמנות הזאת: ברוכה הבאה לאתר. רציתי לכתוב לך גם בבלוג החדש והקדמת אותי.

כתיבת תגובה

