קישורים ראשונים,חלום ישן ותודות

 

וידוי מכאיב: עד היום לא ידעתי איך עושים קישורים. אפילו לא ידעתי שקוראים להם קישורים. אני די טירונית בנושא האינטרנט, בעצם התגברתי על הרתיעה ממנו רק בימי מלחמת לבנון השנייה בעזרת בני הצעיר (ומהר מאוד גיליתי את אתר "רשימות" אבל על כך אספר אולי בפעם אחרת.) בכל מקרה אחרי המלחמה נגמרה לבן שלי הסבלנות לעזור לי. 

מי שעזרה לי בעניין הקישורים זאת  אסתי .  בכלל, הפוסט הזה של אסתי נתן לי השראה מיוחדת. הוא הזכיר לי שחלמתי פעם להוציא לאור ספר שמשלב את השירים ועבודות האמנות שלי, כפי שהיצגתי אותם בתערוכת היחיד הראשונה שלי (וואללה, אסתי, זה עובד הדבר הזה!) 

הפוסט של אסתי, אולי מפני שהוא מספר בגילוי לב על חלום ישן שלה, חיבר אותי לחלום הישן שלי, וגרם לי לפעול בכיוון, נכון יותר להמשיך תהליך שהתחלתי והפסקתי. אז המון המון תודה, אסתי, גם על העזרה בקישורים וגם על הסיוע בחיבור המחודש לחלום.

ועכשיו עוד קישורים: קודם כל לתיאטרון הידית שם היצגתי את התערוכה הראשונה שלי, ושם אני עובדת גם עכשיו לקראת התערוכה הבאה.

ובהזדמנות החגיגית הזאת של הולדת הקישורים וההתחברות המחודשת לחלום ישן, תודה מיוחדת למיכל שסייעה וממשיכה לסייע לי לדלג מעל מכשולי הכתיבה בבלוג הזה. מיכל, יחד איתך המירוץ הרבה יותר נעים, ועוד תראי, מיכל, שבאחד הימים גם אצליח להכניס קישורים להגדרות האתר.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • טלי  On פברואר 18, 2008 at 5:45 pm

    האמת היא שאני מכה על חטא, ראיתי שכתבת שאת מתקשה בקישורים והתכוונתי להציע לך סיוע אבל עד שזזתי, כנראה אסתי עשתה זאת לפניי (וטוב ממני ללא ספק, היא, למשל, זו שימדה אותי להכניס סרטונים…).

    שני טיפים נוספים- אם את מקשרת לפוסט ספציפי ולא לעמוד הראשי של הבלוג, סמני את התאריך בתחתית הפוסט ורק אז תעתיקי לקישור- אחרת את מקשרת לעמוד הראשי של בלוג כלשהו וברגע שיעלה שם פוסט חדש יהיה קישור לפוסט החדש, ולא לזה שאליו התכוונת…

    ושנית- לצערי כאן בתגובות אי אפשר לקשר כל כך יפה ואלגנטי עם מילים, אבל בהחלט אפשר להעתיק את שורת הכתובת של המקום הרלבנטי. הקישור יופיע אצלך בלי צבע, אבל מרגע שיגור התגובה-פלא פלאים- היא תהפוך לקישור צבעוני ויפה לשימוש הציבור.

    מקוה שזה היה מספיק ברור, את תמיד מוזמנת לשאול, אני לומדת דברים כאלה ע"י נדנוד פשוט למי שאני חושבת שיודע…

  • חני  On פברואר 18, 2008 at 5:53 pm

    איך את מצליחה כל פעם מחדש לרגש אותי.באמת רציתי להוסיף גם קישור לסרטון,לשיר של הביטלס
    with a little help from my friends אבל זה נראה לי יומרני מידי. אם הייתי מצליחה הוא היה מוקדש גם לך.תודה על העצות. אתיישב עליהן בהמשך ואלמד.

  • מיכל  On פברואר 18, 2008 at 6:40 pm

    שמחתי לסייע, ותרגישי נוח גם בהמשך…

  • אסתי  On פברואר 18, 2008 at 9:36 pm

    בכמויות התודה ששפכת עלי כאן.
    כולה הסברתי איך לעשות לינק, ביג דיל. את מוזמנת להשתמש בשירותי היכולות הטכניות שלי מתי שאת רק רוצה.
    אגב, שמת לב שבאתר, התמונות של העבודות שלך לא עולות?

  • חני  On פברואר 18, 2008 at 11:55 pm

    אסתי,
    קודם כל התרגשתי מהפוסט שלך, לא תמיד אפשר להסביר מה בדיוק נוגע, אבל היתה בו איזו כנות שמאוד דיברה אליי, ואל זה הצטרפה העזרה בקושי עם הקישורים שסחבתי הרבה זמן,וזה מה שיצא.
    אם את מתכוונת לאתר של התיאטרון אז שמתי לב, אבל חשבתי שזה מקרי. אדבר איתם, ובכל מקרה אני מתכוונת להעלות את התמונות באתר שלי בהמשך.
    ובקשר להצעת העזרה קיבלתי תיאבון, בקרוב הסרטונים…

    ומיכל, עוד פעם,המון תודה.

להשאיר תגובה

